Retour en garantie

Retour en garantie

Mocht je een artikel verkeerd besteld hebben of er is een defect opgetreden vragen wij vriendelijk om een retour aanvraag te doen via de mail.Wij nemen contact met je op over de verdere afhandeling.

Belangrijk:

  • Retouren dienen ons altijd gefrankeerd te bereiken. Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd en zullen retour afzender komen.
  • Retouren zonder reden worden belast met 10% behandelingskosten.
  • Transportkosten zijn voor eigen rekening.
  • Goederen die voor retourname in aanmerking komen dienen onbeschadigd en in originele verpakking aangeleverd te worden.
  • Beschadigingen en/of gebruik van bruin plakband of vergelijkbaar (dit soort plakband kan niet worden verwijderd zonder beschadigingen aan te brengen op het product) kunnen voor ons een reden zijn om retourgoederen af te wijzen.
  • Goederen dienen altijd goed verpakt te worden, ten einde transportschade te voorkomen.